wtorek, 27 grudnia 2016

Od Alie Cd Christiana

Odruchowo wtuliłam się w jego dłoń. Staję na palcach by go pocałować, a ten podniósł głowę do góry uniemożliwiając mi to. Chwyciłam jego twarz w dłonie i chciałam trochę obniżyć lecz ten się zaparł. Uśmiechał się szeroko widząc, że robi mi na złość.
- Chris – powiedziałam oburzona, a temu draniowi powieszał się uśmiech !Chce mi zrobić na złość? To proszę bardzo.
- Dziś śpię w salonie na kanapie – rzekłam chłodno po czym szybko czmychnęłam do domu. Słyszałam jego śmiech za sobą. Jego parszywy szyderczy śmiech. Poszłam do sypialni się przebrać z mokrych ciuchów. Specjalnie ubrałam krótkie spodenki które można było dosłownie uznać za majtki. Widać mi było w nich co najmniej pół dupy. Na górę mocno wyciętą koszulkę i było w niej widać cały brzuch. Włosy wzięłam w niezdarny kok ponieważ były mokre. Gdy wyszłam go jeszcze nie było w pokoju. Zabrałam swoją poduszkę i naszą kołdrę. Taki jest zabawny, będzie spał bez. Szybko biegnę z tym na dół by po chwili rzucić się na kanapę. Maja zaraz wskoczyła do mnie. Wzięłam książkę „Dotyk Crossa „ i położyłam się na brzuchu. Zgięłam kolana tak by jak najrzadziej uwydatnić moje atuty i nie tylko. Czekałam jedynie aż tu przejdzie to ja mu pokarzę.
??

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz