środa, 28 grudnia 2016

Od Christiana Cd Alie


Westchnąłem i spojrzałem jak dziewczyna uśmiecha się do mnie, była zadowolona z tego iż zrobiła malinkę na moim karku.
- Alie zaraz zaczynam prace - powiedziałem.
- Przecież ty tam rządzisz - rzekła i wtuliła się we mnie.
- To nie znaczy, że nie mam określonych godzin pracy - odpowiedziałem z lekkim uśmiechem i pocałowałem jej czoło.
- No dobrze - powiedziała jednak nie zeszła ze mnie. Trudno. Wstałem razem z nią trzymając ją za pośladki. Wniosłem ją do kuchni i posadziłem na blacie, nalałem wody do czajnika i wstawiłem go czekając aż woda się zagotuje. W między czasie rozmieszałem sobie białko z mlekiem i piłem powoli.
- Idę spać - powiedziała Alie i zeskoczyła z blatu kierując się w stronę sypialni jednak zatrzymałem ją.
- Nie trać dnia... kto rano wstaje... no i tu kur.wa mamy haczyk. Nie wstałaś rano - powiedziałem i przyciągnąłem ją do siebie. Woda zagotowała się, a ja zalałem sobie i Alie kawę, nie używałem cukru mimo to miałem go w domu.
- Słodzisz? - zapytałem.
- Dwie - odpowiedziała, a ja wsypałem jej cukier do kawy. Upiłem łyka i spojrzałem na Alie, która usypiała na stojąco.

Alie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz