środa, 7 grudnia 2016

Od Christiana Cd Alie

Patrzyłem jak dziewczyna wraca do domu, właśnie pływałem, a Alie nie rozglądała się. Uniosłem rękę przez co ochlapałem ją z uśmiechem, krzyknęła i spojrzała na mnie zła. Podeszła do basenu i usiadła na ziemi z nogami w wodzie. Podpłynąłem do niej i odsunąłem jej nogi tak bym był pomiędzy nimi i pocałowałem ją, przyciągnąłem do siebie. Wpadła do wody, krzyknęła zła jednak ja tylko uśmiechnąłem się i znów złączyłem nasze usta w pocałunku. Wplątała swoje dłonie w moje mokre włosy i zaczęła ciągnąć za końcówki co spowodowało mój jęk, ścisnąłem jej pośladki i podsadziłem ją, owinęła nogi wokół moich bioder, a ja nagle zanurkowałem. Pokazała mi środkowy palec i wynurzyła się z wody, uśmiechnąłem się, jej zachowanie było śmieszne, wypłynąłem, a ta naskoczyła na mnie przez co znów byliśmy w wodzie. Przyciągnąłem ją do siebie i znów wypłynąłem z nią.
- Gdzie byłaś? - spytałem z lekkim uśmiechem i przeczesałem włosy ręką z uśmiechem.
- Byłam u Cas - odpowiedziała.
- Nie zapuszczaj się daleko, mam dużą posiadłość ale obok mnie mieszka sprzedawca broni, nie chcesz wiedzieć co robi po pracy - powiedziałem i pogładziłem jej policzek. a ta skinęła głową.

Alie?xD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz