środa, 14 grudnia 2016

Od Rhys'a Cd Lauren

Nie powiem jej wyznania lekko mną wstrząsnęły. I ona mówiła to wszystko tak spokojnie, a ja już miałem chęć mordu. Chciałem ją do siebie przygarnąć i przytulić lecz prawdopodobnie dostałbym po mordzie. Może dlatego tak traktuje ludzi ?
- Nie ma co o mnie dużo opowiadać. Rodzina przeprowadziła się do pięć lat temu do Anglii po śmierci mojej młodszej siostry. Nie mogli znieść myśli, że żyją w tym miejscu co ona kiedyś biegała i się śmiała. Nie widziałem się z nimi od tego czasu. Chyba mają mi za złe że to nie mnie się to przytrafiło. Mimo, że przez jej chorobę rzuciłem szkołę i poszedłem do pracy. No tu jestem od trzech lat i jakoś żyję.
<wybacz więcej nie dostaniesz, wena poszła sobie na imprezę i jeszcze nie wróciła>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz