wtorek, 27 grudnia 2016

Od Christiana Cd Alie

Wszedłem do domu z lekkim uśmiechem na twarzy, ruszyłem do kuchni by tam wypić wody co natychmiast uczyniłem. Wszedłem do salonu i spojrzałem na dziewczynę, która najwidoczniej chciała bym żałował swojego czynu.
- W gościnnym będzie Ci wygodniej - powiedziałem i puściłem jej oczko odchodzą.
- Jest na przeciwko sypialni - dodałem zanim wszedłem po schodach do swojego pomieszczenia. Zauważyłem, że Alie zabrała kołdrę i poduszkę, westchnąłem i wyszedłem z pokoju i przywołałem służącą.
- Przynieś jakąś kołdrę i poduszki, masz dwadzieścia minut - powiedziałem, a ta skinęła i szybko odeszła, ja skierowałem się pod prysznic.

~~~**~~~

Gdy wszedłem do pokoju wszystko już było na miejscu, uśmiechnąłem się lekko i położyłem się na łóżku. Mimo to jak zawsze upłynęło dużo czasu nim zasnąłem w spokoju.
Koło szóstej, zresztą jak zawsze wstałem, ubrałem się i zszedłem do piwnicy by poćwiczyć, po drodze ujrzałem, że Alie jest odkryta dlatego przykryłem ją i pogłaskałem jej psa.
- Gdzie idziesz? - zapytała zaspanym głosem dziewczyna, a ja lekko uśmiechnąłem się.
- Poćwiczyć, idź spać - odpowiedziałem i pocałowałem jej czoło, ruszyłem do piwnicy jednak ta złapał mnie za dłoń i przysunęła do siebie.
- Zostań - powiedziała głosem jakby zdanie: Idę poćwiczyć, oznaczało, że znikam na zawsze i już nigdy się nie pojawię. Wzbudziło to we mnie rozbawienie jednak postanowiłem iż zostanę, położyłem się obok niej, a ta wtuliła się we mnie i znów zasnęła. Gładziłem jej włosy i plecy czekając, aż znów się obudzi.

Alie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz