wtorek, 1 listopada 2016

Od Alie CD Christiana

Stoję nadal w tym samym miejscu gdzie zostawił mnie chłopak. Co do jasnej ciasnej się przed chwila stało ? Kim był ten mężczyzna ? Jego zachowanie było co najmniej dziwne. I jeszcze się zarumieniłam ! Co ja miałam w głowie by się zawstydzić przy obcym facecie ? Tyle, że był naprawdę przystojny. Pewnie niezły z niego manipulator. Ogarniam się i gdy nikt już nie chodzi puszczam psa. Ta tarza i szaleje jak nigdy. Pozwalam jej na to tylko dla tego, że dziś będzie kompana. Po szybkim powrocie robię porządek z Mają. Po wszystkich obowiązkach jem dwie kanapki i idę spać. Budzik nastawiony na dwudziestą by nie zaspać.
Po brutalnym obudzeniu zwlekam się i piję kawę. Dziś idę z dziewczynami na imprezę i u Victorii śpię z Mają. Oczywiście pies zostaje przyprowadzony tam przed wyjściem. Boję się jej zostawić samej w swoim mieszkaniu. Jak ktoś się włamie przynajmniej jej nic nie zrobi. Choć jak mam nocną zmianę nieraz musi zostać tam. Ubieram czarne spodnie z wysokim stanem, biała koszulka przed pępek z napisem „Hug Me” a na zakończenie czarne szpilki. Makijaż jest delikatny, a włosy zostawiam rozpuszczone .
Wchodzę z dziewczynami olbrzymiego bardu. Jak zwykle czuć tam zapach potu, alkoholu i papierosów. Od razu udajemy się do bardu i zamawiamy drinka. We czwórkę wchodzimy na parkiet i tańczymy razem. Wyginamy się jak szalone śmiejąc się pod wpływem alkoholu. Cały czas czuję się obserwowana, lecz przecież to bar, tu każdy na każdego patrzy. Po godzinie upojnego tańca zmęczona wychodzę sama zapalić. Mam dziwne wrażenie więc staram się zrobić to jak najszybciej i uciekać.
(Christian to ty czy pozwolisz mnie komuś napastować ?)  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz