środa, 23 listopada 2016

Od Christiana Cd Alie


Uśmiechnąłem się lekko gdy dziewczyna pisnęła i wróciłem do jej twarzy, ucałowałem usta i szepnąłem do jej ucha:
- Coś mówiłaś?
- Tak... - powiedziała cicho, a ja spojrzałem jej w oczy i zdjąłem jej majtki, włożyłem w nią jeden palec i uśmiechnąłem się.
- Więc mów, czego pragniesz? - zapytałem, a ona zaczęła jęczeć.
- Czyli chcesz coś czy nie? - znów zapytałem dokładając jeden palec i badając jej wnętrze.
- Dochodzę - szepnęła i zaczerwieniła się, nachyliłem się nad nią i złączyłem nasze usta w pocałunku.
- Wiem księżniczko, wiem - odpowiedziałem i wyjąłem palce, zacząłem schodzić pocałunkami w dół, na jej szyje, piersi, brzuch i jego podbrzusze. Dziewczyna zadrżała gdy włożyłem w nią język i zacząłem pieścić. Jednak nie trwało to długo gdyż po chwili wziąłem ją na ręce i przywarłem do ściany całując.
- Gotowa? - zapytałem jednak odpowiedzieć jej nie dałem gdyż wszedłem w nią powoli. Jęknęła i zacisnęła dłonie na moich plecach.

Alie? Wiem, że krótkie dla dam Ci się popisać ^^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz