czwartek, 24 listopada 2016

Od Christiana Cd Alie

Poruszałem się w niej coraz szybciej jednak widziałem, że dziewczyna jest coraz bardziej zmęczona więc, wyszedłem z niej i przeniosłem ją na łóżku, położyłem się obok niej i pocałowałem jej czoło przytulając do siebie.
- Jak na pierwszy raz starczy - powiedziałem, a ona zarumieniła się, założyłem jej kosmyk włosów za ucho i pocałowałem jej policzek.
- Wiedziałeś, czy dopiero teraz.... - zapytała niepewnie.
- Księżniczko, wiedziałem już wcześniej - odpowiedziałem i mocniej ją do siebie przyciągnąłem.
- Co teraz? - zapytała, a ja zaśmiałem się i spojrzałem na nią z uśmiechem.
- A co chcesz robić? - zapytałem dalej się uśmiechając.
- Nie wiem - odpowiedziała - jest dobrze tak jak jest - dodała i mocniej się we mnie wtuliła. Zacząłem gładzić jej włosy i plecy.
- Więc leż - szepnąłem.
- Kochasz mnie...? - zapytała niepewnie.
- Księżniczko to głupie pytanie - mówię wymijając się od odpowiedzi. Niedługo pewnie ta "miłość" przepadnie.

~~~~**~~~~

- Wstawaj księżniczko - budzę ją pocałunkiem z lekkim uśmiechem, otwiera oczy i wplątuję dłonie w moje włosy pogłębiając pocałunek.
- Księżniczko, jeszcze cały dzień przed nami, a ty już całujesz i zapędzasz mnie do łóżka? - zapytałem uśmiechając się, rumieni się, zawsze wtedy wygląda słodko, bezbronnie, jakby każdy mógł ją skrzywdzić.
- To co dziś chcesz spędzić czas z końmi? Po ćwiczeniach jadę do szpitala na parę godzin, będę pewnie po trzech może czterech godzinach. Więc jak chcesz mogę zabrać Cię ze sobą byś spakowała rzeczy z domu i po pracy zajadę po Ciebie. Co ty na to? - zapytałem, a ta usiadła na łóżku, przyciągnąłem ją do siebie i przytuliłem.

Alie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz