środa, 2 listopada 2016

Od Christiana Cd Alie

Wysłałem Fina by zniósł Alie list w którym było, że pewnie się spóźnię bo mam ważną sprawę. Chłopak zgodził się bo nie miał co robi. Było już po 11 gdy w końcu znalazłem się w szpitalu.
- Dwie godziny Cię nie było... dwie godziny! - powiedziała recepcjonistka.
- Milcz - odpowiedziałem i ruszyłem w stronę swojego biura. Za dużo sobie pozwalała, może czas ją zwolnić? Miałem jej serdecznie doś, ale nie chciało mi si szukać kogoś na jej miejsce.

~~**~~

Dopiero koło 22 wyjechałem z pracy co znaczył, że za 30 minut powinienem być u Alie. Nie myliłem się, dziewczyna otworzyła mi drzwi ubrana w samą piżamę. Uśmiechnąłem się, a ta ziewnęła i poprosiła o stanik.
- Wracam z pracy został w domu, jedziesz ze mną więc może się przebiesz? - zapytałem, a ona spiorunowała mnie wzrokiem.
- Kumam! Dobra... poczekaj chwilę... - powiedziałem i wszedłem do jej domu, znalazłem jakąś torbę i spakowałem w nią kilka ubrań oraz oczywiście najładniejszej, najseksowniejszej bielizny jaką znalazłem. Dziewczyna nieświadoma wszystkiego siedziała w kuchni i jadła. Spakowałem wiec jej rzeczy do samochodu, no i jej psa przy okazji. Wróciłem się po Alie, wziąłem ją na ręce i zabrałem kluczyki, które leżały na stole w kuchni.
- Gdzie mnie niesiesz? - zapytała, a ja wyszczerzyłem się do niej.
- Zobaczysz - powiedziałem i w piżamie zaniosłem ją do samochodu.

~~**~~

Dojechaliśmy do domu, a Alie już spała, sam więc zaniosłem rzeczy no i ją do sypialni. No to co... księżniczka kolejną noc spędza z królem?

Alie? Nie mogłaś się rozkręcić XD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz