sobota, 5 listopada 2016

Od Alie Cd Christiana

Mam dwutygodniowe zwolnienie, chyba nie trzeba mówić jak się cieszę ? Okey, mega się cieszę, bo to moje pierwsze wolne od trzech lat. Mam wielką ochotę pocałować Chrisa lecz się powstrzymuję. Nie ja zrobię pierwszy krok i tak jestem przy nim bardziej otwarta. Jedziemy do bazy, a ja następnie dostarczam tam moje L4. Nie byli zachwyceni lecz nie mogli dyskutować. Po wszystkim wróciliśmy do domu chłopaka, swoją drogą muszę wpaść do swojego mieszkania. Zobaczyć czy nikt mi się tam nie włamał oraz wywietrzyć je.
-Chris.... - wołam go
- Tak?
- Pooglądamy film ? - pytam robiąc maślane oczka
- Dobrze, a co chcesz oglądać – odpowiada, a ja szczerzę się jak głupia
- Wszystko oprócz horrorów i dramatów – odpowiadam bez zastanowienia
- Czyli nie wszystko – stwierdza – Czemu nie horrory ?
- Ponieważ się ich boję jak typowa dziewczyna – uśmiecham się kwaśno na co ten podchodzi do mnie i obejmuje z tyłu.
- Mówiłem, przy mnie nic ci się nie stanie – szepcze, a mnie przechodzą ciarki.
- Dobrze – mówię z westchnieniem, a ten szuka filmu. Po dłuższej chwili coś znalazł i usadawiamy się na kanapie. Kładę się tak by moja głowa spoczywała na jego nogach. Po chwili wskakuje do nas Maja którą ostatnio trochę zaniedbałam.
???    

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz