sobota, 5 listopada 2016

Od Christiana Cd Alie

Uśmiechnąłem się lekko.,
- Żadnych igieł obiecuje. Jednak co do postawienia Cię samej...
- Nawet mi się nie waź!! Ucieknę - ostrzegała przerażona.
- A kto powiedział, że zostawię Cię samą? Nie dałaś mi dokończyć. Więc nie mam zamiaru Cię zostawić - powiedziałem, a ta uśmiechnęła się nieśmiało.
- Boje się - szepnęła.
- Wiem, ale przy mnie jesteś bezpieczna, nic Ci się nie stanie - rzekłem.

                                                                         ~~**~~

Gdy dojechaliśmy skierowaliśmy się od razu do wybranej sali, na nasze szczęście nikogo nie było. Weszliśmy, a ja włączyłem laptopa i postawiłem to na biurku.
- Dobra mam wszystko, choć za mną - powiedziałem i skierowaliśmy się do sali.
- Połóż się - powiedziałem i wskazałem maszynę, uruchomiłem ją, a Alie już leżała.
- Będę po drugiej stronie szyby, nie ruszaj się, nie będzie nic boleć właściwie to tylko tomografia - powiedziałem, a dziewczyna był już w maszynie. Wróciłem na miejscy i po chwili stwierdziłem iż nic groźnego się nie dzieje, wystarczą proszki przeciw bólowe oraz zwolnienie na dwa tygodnie. Poszedłem po Alie, A gdy znalazłem się obok od razu mnie przytuliła.
- Tak strasznie? - zapytałem.
- Już wszystko? - zapytała zdziwiona.
- Tak księżniczko, już wszystko - odpowiedziałem i wziąłem ją na ręce i skierowałem się do mojego gabinetu.


                                                                          ~~**~~
 
Po drodze zajechaliśmy do apteki po proszki i kawę.
- Ile dni mam się nie przemęczac? - zapytała.
- Tydzień może trochę więcej na razie samI dwa tygodnie na urlop - odpowiedziałem.
- Chodzi mi bardziej o Cas - rzekła.
- Tydzień, tylko bez przesady - ostrzegłem.
- Czemu?
- Bo wszytko może wrócić.

Alie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz