środa, 23 listopada 2016

Od Christiana Cd Alie


Dziewczyna w połowie filmu zasnęła, a ja sam gładziłem to jej plecy to jej psa. Film okazał się być ciekawy jednak kiedy się skończył podniosłem Alie, a jej pies zeskoczył z kanapy. Zaniosłem ją do sypialni i położyłem na łóżku, zdjąłem jej bluzkę, spodnie i stanik. Wziąłem swoją bluzkę i założyłem na nią, przykryłem ją kołdrą i poszedłem do łazienki wziąć szybki prysznic. Kiedy wróciłem do dziewczyny okazało się, że wstała i siedziała przed terrarium Black'a który spał na piasku. Podszedłem do niej i usiadłem za nią przyciągając do siebie, oparła się o mnie, a ja odgarnąłem jej włosy na jedną stronę i pocałowałem jej szyje.
- Skąd go masz? - zapytała, a ja uśmiechnąłem się.
- Węża łatwo można kupić, jednak ja tego dostałem do siostry, ma hodowle - odpowiedziałem z uśmiechem całując jej szyje, którą lekko odchyliła dając mi lepszy dostęp do niej. Jęknęła cicho, a ja ugryzłem lekko jej ucho, wstałem podnosząc ją razem ze mną, odwróciła się do mnie i stając na palcach pocałowała mnie, podniosłem ją, a ta oplątała swoje nogi wokół moich bioder. Całowała mnie łapczywie jakby domagała się tego już wcześniej, usiadłem na łóżku, a ta pchnęła mnie tak bym teraz leżał, nachyliła się nade mną i znów złączyła nasze usta. Przekręciłem ją tak by była pode mną i włożyłem swoją dłoń pod jej bluzkę całując ją.
- Chris - jęknęła, a ja przerwałem pocałunek i spojrzałem w jej oczy.
- Tak? - zapytałem z lekkim uśmiechem i pocałowałem jej czoło.
- Ja...
- Spokojnie... - szepnąłem jej do ucha, a ta uśmiechnęła się nieśmiało. Ucałowałem jej szyje robiąc malinki i gładząc jej brzuch.

Alie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz