poniedziałek, 28 listopada 2016

Od Christiana Cd Alie



Zadzwoniłem do dziewczyny, odebrała zapłakana.
- Co się stało? - zapytałem skręcając w uliczkę.
- Przyjedź - powiedziała jedynie i rozłączyła się.
- Jadę - nie zdążyłem powiedzieć, odłożyłem telefon na siedzenie. Po kilku minutach stałem pod blokiem Alie, wysiadłem z samochodu i wszedłem na klatkę, następnie do domu księżniczki. Siedziała na podłodze w kącie i płakała. Była cała zasmarkana i zapłakana, podszedłem do niej i wziąłem ją na ręce, usiałem na kanapie, a ją posadziłem sobie na kolanach i przytuliłem mocno.
- Co się stało? - zapytałem, a ta próbowała coś powiedzieć jednak nie mogła. Zacząłem gładzić jej włosy i całować czoło i głowę by się uspokoiła.
- Cśś... będzie dobrze, powiedz, a Ci pomogę - powiedziałem i spojrzałem w jej oczy ocierając jej łzy kciukami.
- Nie chce być w ciąży - szepnęła jedynie, a ja zmarszczyłem czoło.
- Alie, to było wczoraj jest nie możliwe by już dziś to wiesz - powiedziałem i założyłem jej kosmyk włosów na ucho.
- Ale... spóźnia mi się okres...
- Alie, jeden dzień to za mało - rzekłem i złapałem jej twarz w dłonie.


Alie? Jeszcze zobaczyć o co mi chodzi...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz