środa, 23 listopada 2016

Od Alie Cd Christiana

To jak się ze mną droczył, jak pokazywał kto teraz rządzi, bardzo mi się podobało. Był taki opanowany w swoich czynach i nie brutalny. Gdy zaczął we mnie powoli wchodzić trochę się przestraszyłam. Próbowałam mu powiedzieć, że jestem dziewicą lecz jedyne co wyszło z moich ust to „Ja...”. Mam cichą nadzieję, że się domyślił. Jęłam czując jego wielkość i delikatność w sobie. Zatrzymał się gdy poczuł przeszkodę na swojej drodze i spojrzał mi w oczy. Nie mogłam odgadnąć jego wyrazu twarzy, wyglądał na zamyślonego ale czemu ? Sapałam czują lekki dyskomfort tam na dole gdy delikatnie na nią naparł. Nagle zaatakował moje usta całując namiętnie. Nim się spostrzegłam ci się dzieje, prawie wyszedł ze mnie, by następnie zaatakować z całej siły. Krzyknęłam głośno gdy po moim ciele przeszedł okropny ból. On nie ruszał się we mnie, a jego usta składały delikatnie pocałunki na mojej szczęce. Tak jakby przepraszał, były takie przyjemne.
- Spokojnie, rozluźnij się zaraz będzie lepiej – mówi, a sam ton jego głosu sprawiam, że się uspokajam. Ten powoli zaczął się ruszać. Na początku nie było to coś przyjemnego lecz po chwili znów poczułam falę pożądania i spodobało mi się. Chłopak widząc to zaczął wchodzić głębiej i pewniej. Jęczałam robiąc mu malinki za uchem i stamtąd łańcuszek aż do obojczyka. Długo nie musiał się starać bo po chwili doszłam krzycząc. Chris musiał poprawić uchwyt na moich pośladkach ponieważ dostałam takich spazm, że mało mu się nie wyśliznęłam. Zacisnęłam się tak wokół niego, że wydał zduszony jęk i oparł czoło o moje. Patrząc mi w oczy zaczął się znów poruszać.
Takie tam XD?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz