środa, 23 listopada 2016

Od Alie Cd Christiana

Wzdycham głośno gdy jego usta przysysają się do mojej szyj. One są cudne, zresztą jak właściciel. Gdy odrywa się od swojego „dzieła” dmucha lekko na nie na co jęczę głośno. Słysząc to na chłopaka twarzy widnieje szeroki uśmiech i znów wraca znów do mych ust. Dłonią delikatnie zatacza kółka wokół pępka czy potęguje moje pragnienie. Druga dłoń powoli, nie śpiesznie wędruje do piersi by ją zaraz ścisnąć. Jęczę jak najęta przy jego pieszczotach, moje ręce dokładnie badają jego plecy by co chwile wbić w nie paznokcie. Szybkim ruchem chłopak pozbywa mnie koszulki i zaczyna całować obojczyk i schodzić niżej. Splatam palce w jego włosy i ciągnę lekko na co mruczy. Słodko mruczy, a wibracje tego czyny odbijają się w moim podbrzuszu. Podnoszę biodra w jego stronę na co ten kładzie dłonie po bokach i przyciska mnie stanowczo do łóżka. Śmiałabym się gdy wtedy nie doszedł do sutka i nie pocałować . Po chwili dłonie wróciły do piersi i zaczął się nimi bawić. Jedną masował i ściskał, a drugą ssał i podgryzał.
- Chris... - sapię ciężko gdy po moim ciele przechodzi prąd
- Tak? - odzywa się lekko zachrypniętym głosem. Już mam mu powiedzieć by się ze mną nie drażnił bo zaraz dojdę gdy ten mocniej gryzie brodawkę na co piszczę. On chyba naprawdę chce bym doszła przy tylko takiej zabawie. A jeżeli ja już teraz dochodzę to co będzie później ? Coś szuję, że ta noc szybko się nie skończy.
???

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz